Kalendar Astronomi 2013

Baru-baru ni, aku ade terbaca artikel di kosmo online mengenai dunia astronomi, seronok juga membacanya, maklumlah aku ni banyak sangat tak tau tentang dunia luar, sesekali baca seperti dapat merungkai persoalan kejadian Allah s.w.t yang kita tidak dapat bayangkan. Memang betul, ilmu ini perlu di dalami untuk mendapatkan jawapan tentang kejadian-kejadian alam di sekeliling kita. Artikel yang aku baca tu akhirnya membawa aku ke laman web ini – falakonline.net

Begitu banyak info tentang ilmu astronomi yang boleh didapati di sini. Penulisnya memang tidak kedekut ilmu, ada saja info yang di tulisnya. Saya bukan nak promosikan website ni, malah saya tidak kenal pun penulisnya, cuma sekadar nak kongsi ilmu. Oleh itu kepada anda yang berminat dengan ilmu astronomi, bolehlah ke laman web ini. Di sini saya sertakan almanak astronomi untuk tahun 2013 yang mungkin akan terjadi dengan izin Allah s.w.t untuk rujukan anda.

Almanak astronomi 2013

Almanak astronomi 2013

Sumber: falakonline.net

Leave a Reply

