Slap Chop – Memudahkan Persediaan Masakan Wanita

Baru2 ni, wife aku ade beli satu benda ni yang aku rase amat berguna untuk para wanita terutama ibu2 dalam memudahkan tugasan memasak di dapur iaitu Slap Chop! Jadi aku nak share dengan korang semua, mudah2han dapat membantu..jadi ape mende Slap Chop ni ek?

Slap chop

Slap chop

Slap chop

Slap chop

Secara ringkasnye Slap Chop ni berfungsi untuk memotong atau menghancurkan apa sahaja bahan2 masakan seperti bawang, buah, cili, tomato, serai dan apa sahaja yang di fikirkan perlu sebagai bahan masakan. Kerja2 memotong dan menghiris bawang yang dulunye mengambil masa 10 minit (contoh je..), tapi dengan Slap Chop hanya mengambil masa beberapa saat untuk siap di potong, woww hebat tul! Kalau tak percaya, jom tengok video ni:

So amacam? Menarik tak? Abis semua bahan2 tu di chop nye. Korang boleh beli di lazada.com.my. Sekarang ni tengah ade promotion. Selamat mencuba!

Advertisements